2011-09-19

Tack och Hej då från Anna!




När jag fick min idé om en samlingsblogg till trädgårdsbloggar så var jag bara tvungen att testa om det gick att genomföra. Det gick och vilken respons!!!! Det blev genast en massa medlemar och det satte fart. Men att försöka hinna med två bloggar och min tidsbrist gick inte ihop och många gånger var det samlingsbloggen som inte hängde med riktigt.
När jag berättade att jag funderade på att lägga ner den var det en som absolut ville ta över Svenskaträdgårdsbloggar och det känns extra roligt att någon ville föra min idé vidare.

Jag lämnar nu vidare min blogg svenskaträdgårdsbloggar.se till Hillevissan med bloggen Tankar från trädgårdsmästaren. Som ni säkert vet så är Hillevissan rätt person att föra den vidare och hon kommer att göra det med glans och bravur, för det vet vi ju alla sedan tidigare att hon är super på det här.


Jag tackar för min tid och önskar Hillevissan lycka till.

Kram Anna


Självklart kommer jag att fortsätta som vanligt här på Godastunder Tokigaidéer

1 kommentar:

Kristina Bonander sa...

Att du över huvudtaget har försökt driva två bloggar är beundransvärt! Ändå fullt förståeligt att du lämnar över. Det tar ju tid.
Fortsatt lycka till med din egen privata blogg.
Hälsningar
Kristina