2012-04-16

Länklista "Vi kom, vi såg, vi fotade" ... på Nordiska Trädgårdar

Vi var många som var där... en del av er såg jag andra missade jag tyvärr. Hej till alla som kom på Bloggträffen, det var verkligen en härlig uppslutning hos Allt om Trädgårds monter på fredagen.

Och helt klart har vi sett väldigt mycket olika saker på mässan, det slår mig när jag är inne hos er andra och kikar runt. Kanske skulle man få se lite mer om alla skrev upp sina inlägg/länkade  från mässan här?? Gör det under bilden vettja!!


OBS!!! länka till ditt inlägg!!
Har du fler inlägg så kan du länka fler gånger:-))


Nämn gärna på din blogg att vi länkar, så hittar fler både hit och till dig:-)


Ha en alldeles underbar vecka alla sköningar!!
Är det vår nu tro...?
Vågar man hoppas på mer fågelsång o mindre snö...?


Varmkram från Hillevissan




Från mässan, från en av de många vackra balkongerna.




7 kommentarer:

IreneL sa...

Jag var ju där i lördags så jag missade bloggträffen! Synd!
Härligt att få en massa inspiration av mässan!
Ha en fin dag!

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Synd Irene! Var det inte samma sak förra året...? kram H.

Kristina Bonander sa...

Tack för att du fixade bloggträffen. Kul att ses.

Vilken bra idé med länksamling. Har länkat med ett litet bidrag.

Kristina

Marie Lithén sa...

toppen med en samling!!!

Anna Vattenkanna sa...

Jättebra med länksamling. Många tycker ju att "Alla andra har visat" men så är det inte! Man ser olika saker och tar olika bilder helt enkelt. Toppen för oss som inte kunde/ville åka på mässan att surfa runt bland de samlade länkarna.

Kram

Unknown sa...

Hej!

Lyckas inte lägga in min länk med massa bilder från mässan.

Har försökt flera ggr men får upp något konstigt som ber mig klicka för vilka bilder som jag vill ha med??

Kanske kan du lägga in den åt mig? Om du har tid alltså...

http://tradgardsturisten.blogspot.se/2012/04/massa-blommiga-bilder-fran-nordiska.html

Hej svejs
Kul att ses, äntligen på mässan.
Allt gott till dig.
Ann

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Men vilken fiffig idé kära du!! Toppen. Har lagt upp två länkar precis!!!

KRAM
/Charlotte