2013-04-07

Trädgårdsmässa 11-14april i Älvsjö

Igår ringde jag på en Blocket annons, och kom att prata om trädgårdsmässan i Älvsjö. Det visade sig att tjejen/damen absolut ville gå på mässan men hade helt missat att den börjar nu i veckan. Kanske fler som gjort det?! Då får ni en påminnelse nudårå...:-)

I år är det ODLING som är temat, så det blir nog en hel del mystips om odling, vilket ju redan förra året var stort. Och även året innan, när jag nu minns tillbaks.

Nytt för i år är att bidragen till Årets Balkong är många fler. De ligger alla i A-hallen, i mitten ungefär. Jag har för mig att det är 16bidrag i år, men jag kan minnas fel.
Och nytt för i år är också att jag själv kommer att göra ett av bidragen....  OOOOh - hemska tanke.... Många gånger har jag ställt mig frågan "Vad tänkte jag på - egentligen...?" Fast när jag fick frågan om att delta (i Oktober nångång) så verkade det kunna vara "en kul grej..."


Ungefär så här ser jag ut...
Om du ser mig, så hälsa gärna på mig, det är så kul att få träffa er IRL!!


* * *

Ha det gott!
Kram från Hillevissan










Inga kommentarer: